Δράσεις, Εκδηλώσεις & Νέα, Χωρίς κατηγορία

Αποτελέσματα Πανελλήνιου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού Εκδόσεων Καλλιτεχνείον

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΙΟN

 

Το Κέντρο Τέχνης Πολιτισμού και Κοινωνικής Ενδυνάμωσης Καλλιτεχνείο σε συνεργασία με την Ιστοσελίδα Τέχνης και Πολιτισμού Artigo.gr, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του Πανελληνίου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού Εκδόσεων Καλλιτεχνείον, με θέμα «Άνθρωπος δίχως Προσωπείο».

 

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες που εκφράστηκαν και μοιράστηκαν μέσω του διαγωνισμού τα διηγήματά τους. Ο διαγωνισμός μετά την παράταση που έλαβε, ολοκληρώθηκε επιτυχώς με την εγκεκριμένη συμμετοχή 235 διηγημάτων.

 

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων γίνεται ηλεκτρονικά στις ιστοσελίδες kallitechnio.org και Artigo.gr και αφορά τα τριάντα διακριθέντα διηγήματα που θα δημιουργήσουν την πρώτη έντυπη συλλογή διηγημάτων των Εκδόσεων Καλλιτεχνείον.

Μετά την έκδοση και κατόπιν ενημερώσεως, θα πραγματοποιηθεί σε νέα ημερομηνία η βραδιά παρουσίασης του βιβλίου στον ανοιχτό χώρο του Καλλιτεχνείου με ευπρόσδεκτη τη φυσική παρουσία όλων των συμμετεχόντων.

 Η απονομή ειδικής έντυπης έκδοσης του βιβλίου στους δημιουργούς των τριών καλύτερων διηγημάτων, καθώς και η εύφημος μνεία και στα τριάντα διηγήματα που ξεχώρισαν και αποτελούν το περιεχόμενο αυτού του καθ’ όλα συγκινητικού και ευφάνταστου δημιουργήματος της δικής σας έμπνευσης και πένας.

 Η εποχή που διανύουμε είναι πρωτόγνωρη και κάθε έργο που κατατέθηκε, συνέβαλε αδιαμφισβήτητα στον απόηχο μιας έκρηξης συναισθημάτων.

Στα διηγήματα που λάβαμε παρατηρήθηκε ως επί το πλείστον, η ανάγκη του ανθρώπου αφενός να απαγκιστρωθεί από την ύπαρξη των προσωπείων και εν τέλει να απενοχοποιηθεί και αφετέρου η αποδοχή του προσωπείου ως εν γένει απαραίτητη προϋπόθεση για την ύπαρξη και τη συνύπαρξη, τόσο στις κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις, όσο και στον εργασιακό τομέα. Συναντήσαμε κείμενα περιφραγμένα από τη γέννηση ενός δυστοπικού τρόπου ζωής και φυσικά ανάμεσα σε όλα, συγκινητικές ιστορίες με ζωντάνια και μεστό λόγο που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Το σίγουρο είναι πως δημιουργοί κειμένων και αναγνώστες βγαίνουμε καλύτεροι από μια τέτοια διαδικασία.

 

Ακολουθούν τα αποτελέσματα με σειρά βαθμολογικής προτεραιότητας :

 

  1. Τα Κυκνάκια (Γιούλη Αποκατανίδου ) – Ειδική έκδοση και εύφημος μνεία
  2. Το Σίδερο (Γιάννης Λαγουδάκης) – Ειδική έκδοση και εύφημος μνεία
  3. Σχέδιο για μια απολογία (Αντώνης Παπαδόπουλος) – Ειδική έκδοση και εύφημος μνεία
  4. Το Ευχαριστώ (Πανωραία Χριστοπούλου)  – Εύφημος μνεία
  5. Το Τριζόνι (Βέρα Δόγια) – Εύφημος μνεία
  6. Σαλβαδόρ (Κατερίνα Τσαγανάκη) – Εύφημος μνεία
  7. Η βαλίτσα με το χαλασμένο φερμουάρ (Μαρίνα Κανδρούδη) – Εύφημος μνεία
  8. Κυκλικά Ερείπια (Άννα Αθανασίου) – Εύφημος μνεία
  9. Η μαύρη μπίλια (Χριστίνα Παλαιολόγου) – Εύφημος μνεία
  10. Αλήθεια και Ομορφιά (Ισίδωρος Μαυρογεώργης) – Εύφημος μνεία
  11. Λοίσθια (Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης) – Εύφημος μνεία
  12. Τουλάχιστον σήμερα (Θωμάς  Μπόσκος) – Εύφημος μνεία
  13. Περπάτημα ανεπανάληπτο (Δημήτρης  Τούλιος) – Εύφημος μνεία
  14. Τα κόκκινα παπούτσια (Στέλλα Γεωργίου) – Εύφημος μνεία
  15. Φαγιούμ (Ελένη Χριστοφοράτου) – Εύφημος μνεία
  16. Ο τέλειος ζητιάνος (Αργύρης Ανδρεαδέλλης ) – Εύφημος μνεία
  17. Το κρίμα της Αμυρσούδας (Ευαγγελία Λιάπη) – Εύφημος μνεία
  18. Κοπεγχάγη (Κώστας Τερζανίδης ) – Εύφημος μνεία
  19. Η Συνέντευξη (Καννάς Βασίλης ) – Εύφημος μνεία
  20. Η ελευθερία των τελευταίων ημερών (Κωνσταντίνος Λιάχης ) – Εύφημος μνεία
  21. Η καλόκαρδη γυναίκα με τα τριαντάφυλλα (Ελένη Μανιατάκου ) – Εύφημος μνεία
  22. Ο μπαρμπα-Φίλος, πρόσωπο ανάερο (Γιώργος Τζεβελεκάκης) – Εύφημος μνεία
  23. Βγάλε με από το σκοτάδι (Κωνσταντίνα Στρίκου) – Εύφημος μνεία
  24. Ντουμπλ Φας (Γιάννης Παναγιώτου)  – Εύφημος μνεία
  25. Άνθρωπος στο μπαλκόν (Γιάννης Ξύδης) – Εύφημος μνεία
  26. Μονόπολη ή το πουκάμισο του τζιτζικιού (Ευαγγελία Χαραλάμπους-Παυτίνου) – Εύφημος μνεία
  27. Η 22η Συνεδρία (Χρίστος Τσιαήλης) – Εύφημος μνεία
  28. Συγγνώμη (Ειρήνη Σκούρα) – Εύφημος μνεία
  29. Ο Δάσκαλος (Κατερίνα Τσίχλα) – Εύφημος μνεία
  30. Ανακαλύπτοντας τη Νεφέλη (και την) Κ (Κατερίνα Ζώη ) – Εύφημος μνεία

 

Τα διηγήματα θα εκδοθούν από τις εκδόσεις Καλλιτεχνείον και θα ενημερωθείτε άμεσα για τη διαθεσιμότητά τους. Επίσης θα αναρτηθούν σταδιακά και από την ιστοσελίδα Αrtigo.gr .

 

Ιδιαίτερες ευχαριστίες θα θέλαμε να δώσουμε στην κριτική επιτροπή που συνετέλεσε στην ορθότητα και την έγκυρη έκβαση του διαγωνισμού.

 

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από τους κάτωθι:

Πολυδώρου Ελένη – Σπούδασε στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου και εργάζεται ως εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης. Ασχολείται με τα οπτικοακουστικά μέσα, τη δημιουργία ντοκιμαντέρ και το ερασιτεχνικό θέατρο.

Παρασκευάς Σταμάτης – Απόφοιτος Ψυχολογίας Παντείου και σπουδαστής Δραματοθεραπείας. Εργάζεται ως Θεραπευτής μέσω Τέχνης. Αγαπά την αφήγηση και το storytelling σε οποιαδήποτε μορφή. Μότο του “οι ιστορίες που φτιάξαμε θα μείνουν μετά απ’ τη φυγή μας”.

Σαχίνη Κωνσταντίνα – Σπούδασε στο τμήμα διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών του πανεπιστημίου Πειραιώς. Λατρεύει να διαβάζει βιβλία και να γράφει ποιήματα και κείμενα που αφορούν το συναίσθημα. Ασχολείται με την συγγραφή παραμυθιών για μικρά και μεγάλα παιδιά.

Παρασκευά Γεωργία – Σπούδασε Ιστορία και Φιλοσοφία των Επιστημών του ΕΚΠΑ, αρθρογράφος και συντάκτρια της ιστοσελίδας τέχνης και πολιτισμού Artigo.gr. Ασχολείται με τη συγγραφή διηγημάτων κι έχει βραβευτεί σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.

Γιανναράς Νεκτάριος – Ποιητής, σκηνοθέτης, τραγουδοποιός κλπ. κλπ. κλπ.!

Τζανοπούλου Μαρία – Πτυχίο Ιστορίας και Φιλοσοφίας του ΕΚΠΑ, συντάκτρια και αρθρογράφος της ιστοσελίδας τέχνης και πολιτισμού Artigo.gr. Ερασιτέχνης ποιήτρια ενεργή σε εθελοντικές δράσεις και την σκηνοθεσία θεάτρου.

 

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους έλαβαν μέρος στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό των Εκδόσεων Καλλιτεχνείον και να ευχηθούμε να συνεχίσουν να ξετυλίγουν σκέψεις και συναισθήματα μέσω κάθε μορφής τέχνης.

 

Πολύ σύντομα θα χαρούμε να ανταμώσουμε στον επόμενο διαγωνισμό μας, βάζοντας τα θεμέλια για την καθιέρωση ενός θεσμού έμπνευσης κι έκφρασης.

 

 

 

 

 

Το Κέντρο Τέχνης Πολιτισμού και Κοινωνικής Ενδυνάμωσης Καλλιτεχνείο, εγκαινιάζει μία ακόμα δράση του.



Το Καλλιτεχνείο έχοντας ως βασικό του γνώμονα πάντα να δίνει το βήμα της έκφρασης στους ανθρώπους εγκαινιάζει τις Εκδόσεις Καλλιτεχνείον.

Μέσα από το νέο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό δίνει τη δυνατότητα σε νέους ή παλιούς, ερασιτέχνες ή μη συγγραφείς να συμμετέχουν στη νέα έντυπη συλλογή διηγημάτων.

Το Καλλιτεχνείο σε συνεργασία με την ιστοσελίδα Τέχνης και Πολιτισμού Artigo.gr προκηρύσσουν τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Λογοτεχνίας Εκδόσεων Καλλιτεχνείον 2020.


Πολλοί από εμάς χρειάστηκε κάποια στιγμή (αν όχι πάντοτε) να βάλουμε ένα προσωπείο και να μπούμε σε ένα ρόλο, ώστε να νιώσουμε ασφάλεια ή να κρύψουμε τον αληθινό μας εαυτό. Πως θα ήταν όμως ο άνθρωπος δίχως αυτή τη δυνατότητα .

Ο νέος διαγωνισμός του Καλλιτεχνείου δίνει ένα θέμα, ως τροφή για σκέψη περί του ρόλου του ανθρώπου στη κοινωνία που ζεί .




____________

” Άνθρωπος δίχως προσωπείο”

____________

το θέμα του Λογοτεχνικού Διαγωνισμού



Η πετυχημένη συνεργασία του Καλλιτεχνείου με την ιστοσελίδα Artigo.gr που ενασχολείται καθημερινώς σε ένα μεγάλο φάσμα των τεχνών και του πολιτισμού, δημιουργεί το πρώτο έντυπο βιβλίο των Εκδόσεων Καλλιτεχνείου.

Ο διαγωνισμός αφορά διηγήματα από 500 έως και 1500 λέξεις και θα διαρκέσει απο τις 10 Ιουλίου 2020 έως και τις 10 Νοεμβρίου 2020 τις 31 Δεκεμβρίου 2020 (παράταση) .

Στόχος του Διαγωνισμού να καταφέρει να παρακινήσει όλους μας στην έκφραση μέσω της τέχνης της γραφής, δίνοντας συγχρόνως και το κίνητρο να συμπεριληφθεί το διήγημα μας στη πρώτη έντυπη συλλογή.

Τα τριάντα (30) λογοτεχνικά διηγήματα που θα επιλεχθούν θα βάλουν την βάση σε μια νέα σειρά Λογοτεχνικών Διαγωνισμών που θα ακολουθήσουν στο μέλλον, θέτοντας ως απώτερο σκοπό τον ορισμό ως θεσμό των Εκδόσεων Καλλιτεχνείον.

Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό είναι ΔΩΡΕΑΝ και επιτρέπεται μία συμμετοχή ανά διαγωνιζόμενο .

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στους Κανόνες και Όρους Συμμετοχής


________________



________________




Related Posts